Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

onsdag 1. desember 2010

Kaldt

Det er veldig kaldt om dagen, og Draumur kjeder seg litt her hjemme.
Siden matmor ligger det meste på sofaen, så forstår ikke Draumur at det ikke er noe trening eller noe.
Men i dag synes jeg skikeklig synd på han og tok han med ut. Draumur er en enkel sjel å trimme.Jeg kan bare stille meg midt på jordet, og Draumur trimmer seg selv rundt meg.
Kom som ei kule på tilkalling, og var så glad for å være i treningsmodus igjen at han omtrent ikke visste hvilket bein han skulle stå på.

Etter mange dager med bitende kulde har han blitt vant med dressen sin også :-)
Er litt skjønn der han løper rundt i sin fotside dress :-)








2 kommentarer:

  1. Hehe, en islender med vinterdress! Den var ny! Men ser på Embla hårløs at det sikkert hadde vært kjekt nå med 10 - 15 minus! Men regner med pelsen kommer for fullt igjen snart!

    SvarSlett
  2. Ja, Draumur har jo det meste av utstyr, så da man jo ha en kjekk vinterdress :-)
    Den er fin når han ligger i bilen,
    Draumur har nemlig en vane for å ville ligge litt i bilen utpå dagen når han er med Odd Idar på jobb. Uten tror jeg ikke han hadde fått lov, men når han ruller seg sammen( trekker beina inn i dressen)og legger seg til å sove er han god og varm når han våkner igjen. Selv i 20 kuldegrader...

    SvarSlett