Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

tirsdag 7. desember 2010

Hjemme

Ja, vi slapper av om dagen.... Litt vel mye i Draumurs øyne tror jeg.., men snart Draumur, snart skal vi ut på langturer igjen.. skal bare gro litt til..
Når man ikke får gjort noe hjemme er det bare såååå kjedelig å være hjemme.
Jeg håper jeg kan begynne på aktiv sykmeldig fra torsdag, dette her blir jeg smårar av.

Bare det å sitte og se på de jævlige vinduene og ikke skal få lov til å pusse dem..; eller brasket på gulvet og ikke skal få støvsuge...Terror......
Så dagene går med til å høre på julemusikk, lese, kose med Draumur, hygge meg med eldstemann som har vært hjemme vel en uke for å hjelpe mamman sin( tusen takk Hanne :-) )
I går fikk jeg sendt julebrev ( bare at jeg har skrevet julebrev er jo en sensasjon), og julegavene til lillebror og gjengen som bor utenfor Bergen.

Rydder litt innimellom.., men dette her er en tålmodighetsprøve...Både for meg, og for alle som bor sammen med meg...( værst for dem antagelig)
Legger ved et bilde av Hanne og Draumur som koser seg foran ovnen...... Draumur er glad i varme, han kryper ofte bort til ovnen om kvelden og koser seg....Og hva finner han der, jo ei jente som også liker at det er godt å varmt :-)

1 kommentar:

  1. Fortsatt god bedring til deg, de holder nok ut en liten stund til familien din ;o)
    Tror nok Draumur synes det er kos å ha mor hjemme på dagen !!

    SvarSlett