Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

lørdag 24. april 2010

Danseskoleball

Stolt og klar for å vise hele verden hva man kan.

Har terpet og trent lenge.
Noe er litt vanskelig, men etterhvert har vi fått både armer og bein til å gjøre de bevegelsene vi så endelig vil få til.

Ser opp mot de eldste danserne med stjerner i blikket, tenk når man blir så flink...

Jeg føler meg kjempeflink, der jeg gjør en av våre fine piruetter med skjørtet i stor bue rundt meg.

Det er akkurat som om jeg flyr over parketten.
Har forresten fått nytt rosa skjørt i dag også.

Der, der ser jeg at noen ser bare på meg.
Tar en ekstra sving rundt så de skal se hvor flink jeg er...

Oj.... nå må jeg rekke å nå igjen de andre.
Glemte helt dansen og musikken, der jeg var i min egne lille stjerneverden.

Må kikke litt bort på treneren, så jeg kommer meg inn igjen i trinnene.
Bestevennina mi danser også, og vi er nesten helt like i dag.

Snart stilner musikken, og vi har fått vist alt vi har lært.
Nå skal vi bare stille oss i rekke og neie pent.
Hvor var det jeg skulle stå igjen? Jo der, der er det en plass ledig.
Jeg sniker meg inn i rekka, og neier det fineste jeg kan.

Endelig har alle sett hvor flink jeg er til å danse,
der på parketten, med blikket mot stjernene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar