Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

mandag 19. april 2010

Dans

http://www.nerodans.com/index.php?id=79 ( her kan du se dem)


Dans har vært en del av livene våre i flere år nå. Min yngste begynte å danse så smått ved 9 års alderen. Freestyle var det den gangen. Så ble det HIP HOP og snart sportsdans. Det gikk ikke lenge før det var både ballett, moderne, sportsdans og HIP HOP. Som 16 åring flyttet hun for å kunne utvikle dansen til noe mer. Hun trener og trener og trener. Har nesten ikke tid til å komme hjem, men gjør det hun elsker over alt her i verden. I oktober fikk hun seg ny partner/samboer, og allerede har de kommet seg inn på Norges landslag i sportsdans.


Når jeg skriver det slik må jeg si at tiden har gått utrolig fort. Det har vært mange dugnadstimer, mye kjøring og ikke minst er en kostbar hobby/idrett. Men nå er hun der hun skal være akkurat nå, og nyter livet i det fulle. Hun er nok mye sliten, og jobber seg gjennom skolen, men vil virkelig noe med det hun jobber for. Og jeg er sikker på at hun får til alt hun vil.



Det er rart å være på sidelinjen i livet til barna sine, men plutselig er det også naturlig.


De har jo blitt akkurat som jeg har villet hele vegen, fått flinke jenter som står på egne bein, har egne meninger og sloss for det de vil oppnå i livet.

3 kommentarer:

  1. For en flott jente! Kjempe gøy når ungene får drive med det de elsker! Og deiligt å vite at en virkelig har lagt til rette for at drømmen skal oppnås! Ligger det noen filmer ute på nettet av dansingen hennes?

    SvarSlett
  2. Nei, ikke det jeg veit. De tar opp mye på film selv, men bruker det til å perfeksjonere dansen.Du skal bare høre når jeg prøver å ta noen bilder. Alltid noe galt med alle.Og tenke deg hva som skal til for at en video skal være bra nok :-)
    Men skal se om jeg får tatt opp en snutt i Haugesund under NM( 1 og 2 mai), ja hvis vi kommer oss dit da, skulle jo fly. Men uten fly blir det vel ingen dommere heller, så da blir det vel utsatt til etter askeskyene har lagt seg....

    SvarSlett
  3. Klikk på linken marianne, så får du sett dem fra forrige konkurranse :-)

    SvarSlett