Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

torsdag 26. januar 2012

Liten dagsrapport

Da har vi fått en "liten", sliten gutt hjem,
etter tannsjekk og røntghen for å sjekke tanngarden.
Måtte på vekta igjen i dag.. Og jeg gir meg over..
Dette blir en skikkelig kraftkar!!!!!
Hold dere for øra: ..... 13,3 kg
Jeg sa klart ifra, at nå måtte vi ta en pause fra dyrlegebesøk,
han legger da på seg en kilo mellom hver gang vi er innom den vekta..
Enda vi har blitt strenge på matinntaket, så legger det seg på..
Snorri er fortsatt ikke feit, men god å ta i...herlig type...
Pelsen gjør at han ser større ut enn han er..men vekten sier vel sitt....
Ha,ha,ha, skikkelig godgutten til mamman sin er han..
Litt stor til å bli kalt baby`n kanskje, med sine 13,3 kg :-)
Men det aller viktigste i dag er. Alt ser helt supert ut. Ingen skader eller feilstillinger på tennene til denne gutten nei..
Alt i skjønneste orden.....
Og alle hjerter gleder seg.....

2 kommentarer:

  1. Så bra at det gikk fint med tennene til Snorri. Litt valpefett må man regne med, han blir nok en stor og staselig kar. Han fikk jo flott kritikk på utstillingen så det ër jo bra.
    De er flotte begge guttene, og den kontrasten, en lys og en mørk. Fine begge to :D

    SvarSlett
  2. Det slår meg når jeg ser på bildet som du har ute på bloggen din nå.. han ser ikkje ut som en valp lengre. Husker du at jeg sa det samme om Odin? Nydelige er de begge to. :)

    SvarSlett