Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

tirsdag 8. november 2011

Å ta på seg et verv

Jeg har alltid vært aktiv, skaffer meg nok å gjøre, men liker å være i farta også.
Nå sitter vi her, uten unger i heimen, men med 2 flotte bikkjer å trene har vi nok å gjøre.
Nå har vi hatt 3 hundeoppdragelser på 2 år, og blitt faste brukere av Brukshundklubben.
Et tilbud for alle hundetyper. Fra den som bare vil være sammen med andre hunder, til de som vil konkurrere på flere plan.
Ble spurt om jeg ville stille som leder...
Hmm, dette var vel egentlig det året som jeg ikke skulle utdanne meg, fordi jobben ville kreve sitt.
Organisasjonsarbeid er jeg kjent med fra før, som sagt har jo alltid hatt nok å gjøre...
Men, det var dette med tiden da, og dette året jeg kun skulle jobbe.....
Men brukshundklubben er jo et fantastisk tilbud, har hjulpet oss disse to årene. Gitt valpene våre sosialisering, lydighetskurs, mandagstreningen ( lydighet) og det siste året agility.
Så var det denne samvittigheten da..
Skal frivillige organisasjoner fungere, må noen stille opp.
Noen må si ja om dette skal gå rundt..
Og, ja, dette er noe jeg vil jobbe for.
Et godt sted å være for både hund og eier, og med samme hvilket mål som er satt for både hund og eier.
Lillehammer MÅ beholde dette tilbudet: La alle få muligheten til å få det tilbudet jeg føler jeg har fått.
Det blir nok mye å ta fatt i, mange nye utfordringer, men heldigvis her er det mange som må ta i et tak...
En leder skal vel være best i å deligere, ikke sant ??
Med over 300 medlemmer er det nok mange ressurser gjemt rundt i medlemsmassen.
Jeg har derfor takket ja til en spennende og utfordrende oppgave. For hundene mine, og andre sine.....( og vi eiere da selvsagt)
Spennenede å se om man kan gjøre en god jobb. En jobb som andre kan trives med.
Så nå håper jeg bare at jeg ved siden av jobb både rekker trening med Odin og Snorri, og klarer å gjøre en god jobbe for klubben......
Det får nå bare tiden vise.....

1 kommentar:

  1. Så flott! Det skulle vært flere som deg :) Lykke til, jeg tror du er rett dame på rett sted.

    SvarSlett