Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

fredag 11. november 2011

Det går så veldig,veldig fort.

Dagene løper av sted, og vi henger på så godt vi kan.
Den mest effektive måten å se at tiden går på er å ta en kikke på minstemann.
Hvordan kan noen utvikle seg så fort??
I dag måtte vi gå over fra "babyhalsbånd" til halsbånd for "store" gutter.
Og nå er katteskåla for lita, stor gutt krever stor matskål..
Blir ikke mange gode bilder om dagen. Hvordan ta gode bilder av en svart hund i full fart og innendørs. DVS 99% uklare bilder....Fokusen rekker ikke finne bikkja før den er laaaangt unna
Får prøve å ta noen utebilder. Blir nok litt enklere når snøen kommer....
Da synes Snorri i hvertfall ;-)
I dag skulle jeg på dyrebutikken og kjøpe meg et nytt lys til Snorri.
Og jammen var det ikke noen godtilbud i korga i dag også...
Kløv til Odin ;-) Tenk så flott da, kunne bære maten sin selv...
( bildet blir selvsagt uklart, siden det er refleks på kløvet...Men dere ser hvor flott han ble.
Odin synes det var helt greit å gå med, så vi får prøve på turen i morgen, da skal jeg og Odin på fjelltur.
Og ja, det var et kupp.......
Kløvet har kostet 690,- og jeg fikk det for 69,- Da må man jo bare kjøpe!!
Det bekrefter bare det jeg pleier å si. Er ikke så flinke, men utstyret har vi i orden !
Ellers er det full fart mellom gutta. Og jeg skal bare si dere, Snorri ligger ikke langt bak her. Går på med dødsforrakt, henger seg i sjegget til Odin og der henger han... ( om dere leser bloggen min for ett år siden står det omtrent det samme, bare med Odin )
Så det er vel alderen.
Vi gleder oss til valpetennene faller. Snorri har lært å dra opp tråder av gulvteppet, så vakkert er det ikke lenger.. Ja,egentlig bare tull og bytte det nå i hvertfall.
Snorri har begynt å si ifra at han skal ut ( vi må bare lære oss å følge med), han ser ut til å få lyse "bukser", så fargene til denne gutten blir spennende.
Og til alle der ute som har hunder som ødelegger alle baller!! jeg kjøpte en i vikingskipet, med lovnad om at den skal holde.. OG DET GJØR DEN!
Når vi putter inn godbiter er det to ivrige gutter som ruller ball på harde livet......( Det kommer jo noe godt ut av denne coole ballen også)
Og noe blir man for stor til plutselig. Hei, det er ikke plass til meg når jeg går under Odin lenger!
Vi ønsker alle ei riktig god helg!!

1 kommentar:

  1. Ser så gøy ut med valp igjen, Jeg blir nesten helt misunnelig. Han e aldeles skjønne. Lykke til:-))

    SvarSlett