Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

mandag 24. oktober 2011

Plutselig er hverdagen her....

I natt også var Snorri såå flink. Peip litt ved 3 tiden. Jeg spretter opp og løfter gutten ut... ( følte at jeg spratt da.. VAR nok litt mer slow motion ) Snorri tisset som den flinke gutten han er, men det var nok mer at han savnet litt kos... Ikke noe kosing om natta her nei.. Men det var nok til at Snorri bare strakk seg buret og sovnet igjen. Han var faktisk litt trøtt når jeg sto opp i dag :-)
I dag har dagen bestått at han ble med Odd Idar på kontoret.. Og der har han lært at om man piper og roper litt så kommer det en hyggelig dame som koser med meg.... ( ha,ha,ha de skulle bare visst hvor fort jeg lærer...)
Så kom jeg på besøk på en skole.....Hei, matmor var jo der også !!!
Her var det mange som falt for en liten sjarmør!!!
Så var det hjem og hvile litt... Ja, og leke med Odin !
Her er det to gutter som har funnet tonen....
Full fart eller helt i ro.....
Dette ser lovende ut :-)
I kveld ble han med på valpeslipp mens Odin var på trening...
Her traff han en valp på samme alder, men han var det lite futt i ( altså lite spennende!!)
Snart fikk Snorri sitte på armen og bare nyte utsikten over alle de andre hundene fra inne i armkroken..
Så en liten valp med mange store opplevelser i dag.... ( kanskje litt mye på en dag, men gutten takler dette helt supert)
I morgen blir det roligere, da skal bare matmor og Odin på agilitytrening mens Snorri og matfar skal kose seg hjemme.....

1 kommentar: