Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

lørdag 13. november 2010

Å legge seg under kniven.

Ja, ja, etter mange år har jeg gjort et valg.
Litt skummelt og er fortsatt ikke sikker på om det er riktig.
Men, men etter konsultasjoner med legen mente han at det var mest fornuftig.

Skuldre og nakke har vært et problem i mange år, og selv om problemet ikke vil bli borte mener de det skal bli mye bedre.
Når framdelene er både tunge og store er belastningen på betente skuldre stor.
Var på utredning forrige fredag, og allerede neste onsdag får jeg operasjon.
Hjelp, litt skummelt, gleder meg, men synes også at det er et stort skritt å ta.
Tenker jo alltid på: Hva om........
Har snakket med flere som har gjort det samme, og ingen angrer en dag.
Men med andre er det jo noe helt annet liksom, blir noe helt annet med seg selv.

Jeg har derfor vært ute og kjøpt julegaver i dag, og kommet godt i gang. Skal ikke har det hengende over meg i hvertfall.
Så får jeg bruke den neste uken til å få handlet resten.
Greit å ha mye å gjøre disse dagene, så slipper jeg å gruble for mye...
Nå er avgjørelsen tatt, og jeg står for den, men lov til å grue seg litt allikevel??

1 kommentar:

  1. Klart man har lov til å grue seg!! Men som man etter noen oprasjoner oppdager, så var det kanskje ikke så skummelt likevel!

    Lykke til Ellen!

    SvarSlett