Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

fredag 6. januar 2017

Vinter

Når influensaen ikke har forstått at mor er vaksinert,.. ble det en arbeidsdag før jeg måtte kaste inn håndkle. Å ligge på sofaen er ikke min sterke side.. men prøver å ikke surve for mye.... Verst er det når man begynner å komme seg igjen, men da setter også kroppen inn og sier i fra at den har ligget for mye rolig og må røre på seg NÅ!!!!
Så lenge leve tennisballkasteren.. da kan jeg stå ganske stille mens gutta løpet.... og løper.... og løper. Heldigvis løper alle tre etter samme ball ....hver gang.... dumt egentlig.. men det har jeg ikke fortalt dem ennå, og har ikke tenkt å gjøre det heller... VELDIG praktisk..
Odin fanger ALLTID ballen i starten.. slik er det bare.... etter ca. 20 kast begynner han å godta at Snorri tar den innimellom.. Mens minstemann stjeler baller så fort han kan. Oftest når de to andre slipper ned ballen ved beina mine.

Slik er reglene her i gården... Snorri godtar å la Odin få ballen som regel.. mens lillegutt kjefter og bare forteller at han er til...

Det var kaldt i dag.. og når man blir varm og andpusten blir Snorri fin..


Therron blir også isbelagt..
 
 
 
Den som sier at Papilloner er pyser.... 14 kuldegrader går helt greit om man bare er i bevegelse og har en god genser..
Blir litt tungebilder.. da.... når man har løpt så veldig...
 
Odin hørte det kom en bil... jammen var det postmannen som kom med ei pakke... Han ble overfalt av tre ivrige hunder vil jeg si..

Etter litt over en time ute.. var det deilig å komme seg inn igjen... Bikkjer fornøyd og mor fornøyd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar