Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

søndag 8. desember 2013

Endelig snø!!!!!

Endelig kunne gutta ut i snøen.
Og da hang jo jeg på med kameraet mitt. Dårlige lysforhold på denne tiden men jammen må vi hygge oss ute lell.
Må innrømme at den lille svarte snømannen vår gir meg noen utfordringer med kameraet..
Men livet er vel en utfordring er den ikke??
Men flotte gutter i nysnø er det i vertfall.

Først litt pølseleting, og det er ikke kameravennlig


Først når pølsene var borte kunne vi heve blikket litt

Snømann i farta!!

Så var det utrolig hvordan verden blir annerledes med en snødyne på.

Hmm, hvor ble snømannen av?

Full fart!!




Noen som forstår frustrasjonen min?



og ett med begge kjekkasene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar