Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

tirsdag 23. april 2013

Snorri har ordet.

I dag er det agility trening,,,, det er råcoolt.
Men i dag skulle jammen kjærringa ut på tur med kickbiken først..... Hallo, det er morsomt å løpe, men med alle de kiloene som ballast ( hu er ikke akkurat noe lettvekter heller, men tør jeg ikke si til'a) men heldigvis har jeg Odin med .. Sammen løper vi innover skogsvegen på Birkebeinen... Er jo morsomt når vi får skryt av at vi er superflinke,.. Og da tar jeg i litt ekstra..... Litt for å brife over Odin liksom,... Han er jo egentlig bare en liten sprett, så jeg må jo vise hvem som er mannen her i huset....
Men jammen er det slitsomt å være kar..........
Så skulle vi gå agility... DET er morsomt... Litt urettferdig at jeg  hoppe  mye høyere enn Odin, men men, det er jo bare ennå et bevis for hvem som er mann av oss..
Og ikke skal man trekke, trene, men man skal underholde småberter og.. Ja, var noen snæksne der i dag. Og når de ser på meg gå agility må jeg liksom yte litt ekstra.. Det tar på gitt,....

Etterpå skulle den stilige puddelbærta vise meg at hun var så råkjapp.. Løpe med leke og være fin.... Særlig..... Jeg løpe etter'a lot henne vise seg frem litt, før jeg nappa leika hennes..
Da ble ho overraska.... Ingen som har satt henne på plass før.. Hallo, ei puddelbærte er ingenting for en islandshundmann.
Nappa litt i henne jeg... Det likte ho ikke, hun løp rett bort til mamma'n sin for å få sladre.... Men tror hu likte meg litt altså. For det tok ikke lang tid før ho var der igjen.

Må si at dette var en utrolig slitsom dag... Men cool men slik flotte , fluffy damer også da... Kjenner liksom at hormonene røsket litt...
Herlig å være kar.....

1 kommentar:

  1. Skal hilse fra Nalle og si at det tar på å være mann, ja ;) Syns jammen du greier deg bra, Snorri!

    SvarSlett