Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

torsdag 15. desember 2011

Snorri om ny tannsjekk hos dyrlegen.

Ja,ja, så var det allerede gått en uke, og Jeg skulle på ny sjekk.
Har egentlig hatt det fint hele uka jeg...
Ja, pluss at jeg har fått leverpostei hver morgen og kveld.
Merket nok at matmor har puttet noen rosa piller oppi, men det gjør ingenting. Leverpostei to ganger om dagen er verdt det....
Og tror dere ikke, dyrlegen sa at jeg ikke fikk lov til å ha noen "draleker" Jammen ble alle lekene mine gjemt vekk..
Hallo! !!! Jeg klør da i tennene mine !!
Men det har gått greit. En dag fant jeg noen fine sko jeg kunne spise på... De var passe harde å gni gommene på, også fikk jeg godt tak i skinnet...
Hmm, Ja, det virket ikke som matmor var like happy, men hun behøver jo ikke klage, hun har jo en sko hun også. Vi delte likt liksom....
Så fant jeg en herlig stropp å bite på, slik har vi lekt litt hele uka.
Jeg finner nye ting å spise på, også blir jeg fratatt dem igjen..
Er det du som har mistet alle lekene kanskje??
Bare gi meg lekene mine tilbake, så skal jeg love å ikke spise på alt du har..
I dag skulle vi til dyrlegen og sjekke sømmen, men vet dere hva?
Ikke før hadde jeg komemt inn gjennom døra, så måtte jeg opp på denne vekta.
Skal liksom måtte røpe slike personlige forhold helt offentlig, midt i rommet. Så roper denne kontordama hvor tung jeg er, hallo, litt diskresjon kanskje??
Ikke kan vel jeg noe for at jeg elsker mat... Og matmor gir meg aldri nok.
Men det er så enkelt så....
Odin er nemlig ikke noe glad i mat, så da er det bare å snike meg opp i skåla hans.. Ja, ikke at jeg får plass oppe skåla da..
Men, dyrlegen sa IKKE at jeg var tykk.
Hun sa bestemt at jeg var "god å ta i !!! " Det er helt noe annet!
Nå er jeg bare redd for at det skal bli MINDRE MAT!!!
DET blir krise..., jeg er jo bare god å ta i, alle valper skal vel være gode å ta i !
Men, men jeg får bare være mer på jakt etter andre matforsyninger.
Pus sin mat er jo heller ikke så værst, og Odin sin er knallgod.
Dere må bare ikke røpe meg... hysj..........
Så sees vi snart.
6 uker til neste sjekk, da skal de rugge på tennene mine og se om alle sitter.
SÆRLIG!!, sitter ingen tenner i munnen min om dagen, De faller ut som sukkertøy alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Stå på du Snorri. :-) Tennene dine blir nok vakre til slutt :-)

    SvarSlett
  2. Hohoho, du er meg en fin fyr!

    SvarSlett
  3. Halloooo det er snart jul! Klart du skal ha både leker og mye mat da ;-)Syns du var veldig grei jeg, som lot matmor få beholde den ene skoen :-)

    SvarSlett