Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

fredag 29. oktober 2010

Nye utfordringer

I morgen tidlig setter vi kursen mot Oslo. Siden det ikke var ledige kurs her på Lillehammer, får vi ta en helgetur til Oslo. Vi har allerede brukt Oslo hundeskole på hverdagsdressur og var veldig fornøyde den gangen. Vi valgte derfor dem denne gangen også.
I helgen er det agility som står for tur.
Draumur har jo blitt 1.år, så nå har vi lov til å være med vi også :-)
Men agility har blitt så veldig populært her på Lillehammer at det var fullt på både dette og neste kurs. Tålmodighet har verken jeg eller Draumur blitt utstyrt med, så da er det bare å finne gode alternativer.
Det skal bli en spennende helg med mange nye utfordringer.
Det er meldt skikeklig drittvær, men det burde vi forventet midt i oktober.
Men ingenting stopper oss....
Vi bør være i bilen klokka 07.00 i morgen tidlig for å rekke Alnaparken ferdig luftet klokka 10.00
Jeg har investert i en regndress ekstra for helgen, så får jeg bare fylle bilen med diverse klær som jeg kan bytte til etter behov.
Lørdag kveld/ natt skal jeg og Draumur til en venninne av meg, som har en liten hundesak..( aner ikke hvilken rase)
Spørs om det er igjen nok futt i Draumur til å leke etter en hel dag med trening, men, men vi får se.
Nå skal jeg bare slappe av og nyte varmen inne, og lade opp til to dager i uggent vær.
Vi får håpe at vi har lært mye nytt på søndag kveld, og at vi har lyst til å jobbe videre med agility. Jeg har en formening om at vi kan bli bitt av basillen, men man vet jo aldri.
Ønsker alle en flott helg....

4 kommentarer:

  1. God helg :-)))) LYKKE TIL PÅ KURS!!! Jeg gleder meg til å lese om hvordan dere har hatt det. Om dere/ du blir bitt av basillen, kan jeg trøste deg med at den er ikke farlig. Men det kan komme til å bli litt farting. Moro at enda fler med IF starter med dette. Stå på :-))

    SvarSlett
  2. Agility er nok ganske avhengighetsdannende ja! Men det er jo ikke noe som er bedre en det;) Lykke til!

    SvarSlett
  3. Kos dere på kurs. Det blir sikkert topp på tross av været : ) Kjør pent.

    SvarSlett
  4. Kos dere masse på kurs. Gleder meg til å lese hvordan du syns det var :-)

    SvarSlett