Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

søndag 16. april 2017

Bilder fra påsken 2017

Var ikke mye fjell og påskesol på oss i år..

Det har vært trening, bestemme dagene selv, nyte å kunne gjøre akkurat det vi vil til enhver tid..
Så da blir det mye hund da.....

Et par dager hjemme hos mamma og pappa... med aprilprosjektet mitt i  bakhodet.. ble det jobbing med lineføring... Odin var så flink sammen med mor alene på bytur......kommer seg, det kommer seg..
Therron begynner å forstå "på plass"

Om kvelden var vi på Fyrun og løp litt.. mest alene... men til slutt kom en bulldog.. Kjempespennende med tre gutter løse der.. men han var flink... Helt til eieren ble stressa ( han kom løpende og ropte på sin hund som absolutt skulle hilse på mine gutter.. ) han løper inn i flokken og river i halsbåndet til sin hund... Lite smart... Ble nok veldig redd, for han spurte om alt gikk bra... og det gjorde det jo... var bare litt lyd i det han dro sin hund i halsbåndet..... og jeg sto klar til å ta Odin.. for visste jo at dette ble bråk... Men alt gikk fint. synd han fikk det travelt med å komme seg hjem.. For de gutta hadde fiksa dette fint om de fikk hilse uten innblanding av oss..men å dra i hasbå
ndet på en hund som blir hilst på midt i en flokk er som å be om bråk..... For hunden hans var egentlig veldig flink .. Håper han gir sin hund bedre erfaringer i å hilse på andre hannhunder... for dette gikk egentlig så bra.... Jeg veit jo ikke hvilke erfaringer de har fra før.. men her var det nok eieren som skulle pusta litt med magen.....
Så måtte jeg få noen nye bilder av gutta, så pappa hjalp meg... så kan jeg ha kontrollen på godbitene...





Så ville mamma være med også



Men etter hvert blir det lite tålmodighet...

Ellen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar