Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

mandag 23. september 2013

Noen dager er en høsttur mer enn nok

I dag var jeg absolutt ikke i treningsmodus. Med nydelig høstvær ble det en tur ut med gutta i stede.
Ikke noe annet mål enn å nyte turen. Jammen husket jeg kameraet også. Litt for sent ut selvsagt ift. lys ( og det har selvsagt ingenting med at jeg sov 2 timer på sofaen...)

Odin og Snorri nyter å få løpe løst og leke med pinner. Det var dagen for det i dag, ingen instruksjon eller masing, kun nyting. Odin smiler over hele ansiktet..


Fikk så vidt utnyttet sola. Det var da jeg kjente jeg skulle vært ute en time før..



Det var vel det før sola forsvant.... men,men en fantastisk tur....


Men ikke langt inni skogen satte den store pinneleken inn, hvem sin pinne min...?


Den vil jeg ha!!!

 
Hvem er sterkest her da?
 
ok kjekken skal se meg om etter en annen jeg..
 
 
Denne var det mer sus over!
 
 
På sin plass med en drakamp..
 
 
og vinneren ble? men jammen ikke enkelt å løpe i skogen med denne pinnen her....
 

Hallo bare ta denne pinnen du, er da mange pinner i denne skogen her...


stor nok denne for meg da..., smaker ikke værst denne heller..


Mens lillebror ligger i skogen og sloss med kjempepinnen sin.....


Skal vi hjem alt nå??


Litt til da mor..... det var så deilig her ute i skogen.


Kanskje avledningsmanøveren går! Se der da mutter`n er noe spennende der borte!
Kan jo hende vi får lov til å leke litt til..( faktisk var det noen syklister oppe på vegen)

Kjekke gutta mine....


Men vi tok oss da tid til å leke litt i bekken på tur hjem....

 

 
Ble en deilig avslappende tur i kveld.... Takk for turen gutta!!!

1 kommentar: