Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

tirsdag 1. november 2011

Liten oppdatering

Hei igjen. Her går dagene i en fei. Her har jeg begynt med samtaletimer på skolen, og har et parti med lærerskolestudenter, så dagene er ganske velfylte kan man si. I går ble jeg valgt til leder i brukshundklubben, så da ble nok resten av tiden fylt også, ja ved siden av to skjønne hunder...
Snorri vokser fortere enn i klarer å følge med, og som dere ser, her er ørene på plass, rett opp :-)
Snorri blir så alt for fort en stor gutt. Sover hele natta, leker hele dagen, ja og spiser da selvsagt...( om kvelden rusler han inn i buret sitt som står ved senga vår, selv)
Det er slik man blir stor og sterk gutt..
Snorri har begynt på valpeslipp, hadde bytrening på lørdag, og damebesøk på søndag.. Bare se her, litt av ei rype :-)
Ja, hun blir ikke så stor da.. Blir nok ikke større enn Snorri er nå..
Men skjønn var hun.. og for ei dame... Satte alle på plass en etter en
Vi hadde jo bursdag ( rene barneselskapet spør du meg, med 4 hunder i hus)

Men litt spesielt var det, pakken åpnet vi etter at gjestene hadde reist.
Ja, lillebror fikk være med å åpne da....
Så som dere forstår her skjer det meste..
Men, vi rekker å kose oss masse imellom slagene.

2 kommentarer:

  1. Så fine ører!!! Ja, du har ordna deg jobbhøyrer eg, men blir jo litt anna når ein brenn for det ein gjer. Tenker det blir bra i hundeklubben.... sjølv er eg midt i samtalar og plutseleg e det jul. Kos deg med hunder og elevar

    SvarSlett
  2. Nå må jeg bare gratulere med dine to vakre Odin og Snorri, Odin med ettårsdagen og Snorri nesten ny hund i hus:o) Jeg har fulgt med bloggen helt fra start, men tror ikke jeg har lagt igjen en kommentar tidligere. Er så nydelig å se hunder som trives ilag!

    SvarSlett