Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

onsdag 30. november 2011

Jeg er glad jeg har hund, jeg er glad jeg har hund, jeg er.........

Ja, noen ganger er jeg lett å overbevise, og andre ganger skal det litt mer til .
Som jeg har skrevet før, ble jeg redaktør for medlemsbladet vårt i brukshundklubben denne gang.
I dag fikk jeg beskjed om at det var ferdig i trykken.
Jeg slengte meg i bilen og ble borte en halvtimes tid....
På en halv time kan man rekke å ha det kjempemorsomt...
Dette var det første jeg fikk se når jeg kom hjem:
Ikke lenge etterpå tøyt synderene frem, bare se..
De var nok redd jeg skulle stjele( rydde opp) lekene deres.
Snorri var ikke verre enn at han sjekket en ekstra gang om det ikke skulle være igjen noen nøster i garnkorga mi.. Det tror jeg neimen det ikke var heller..
Ellers er det mye lek og morro på mange plan om dagen.
Det eneste jeg gleder meg til, er at det skal bli litt kjøligere så vi slipper å spyle bikkjer så snart vi har vært ute.
Bare se, Snorri vokser for hver dag!
Og Odin er glad for å ha noen å leke med:
Og, JA, jeg er glad for at jeg har hund(er), tror ikke mange var i tvil heller...

4 kommentarer:

  1. hehehehehe.. trudde det var kattene som lekte med garn nøstene jeg og ikke hunder... men tok vist feil :P

    SvarSlett
  2. Her leker de med alt de kommer over. Skal si det er aktivt med en på 1.år og en på 14.uker. Han på 1 år,blir en liten unge igjen... Mens katta ligger og sover oppe i 2.etg :-D
    Ellen

    SvarSlett
  3. Du verden! Snakker om å gå inn for det med liv og sjel :-D

    SvarSlett
  4. Hi hi, nydelige kattehunder:o)))

    SvarSlett