Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

mandag 28. november 2011

Adventstid med litt av hvert.

Som vanlig er senhøsten en travle tid.
Etter at jeg ble leder i brukshundklubben er det alltid noe som må gjøres.
Det er mange ledd som må "re-startes", så derfor har det tatt en del tid disse ukene.
Denne uka har jeg også fått skrevet medlemsbladet vårt, som heter "Labben".
Siden vi ikke har en redaktør på plass, var det bare å sette i gang.
Akkurat den jobben er jo egentlig bare morro, liker jo å skrive....
Men kan ikke gjøre alt, så det er viktig at vi får en ny redaktør på plass til neste utgivelse.
Ellers har det blitt jobbing på mange områder. I dag var det både intruktørmøte og møte med en journalist fra byavisa, og torsdag skal jeg ha Web møte med webansvarlig.

Vi har bekymret oss litt over Snorri`s ører.
Det ene øret har stått rett opp som en "påle", mens det andre har dinglet nedover. Men NÅ er det andre øret på plass, det er deilig.
Så nå blir de 4.beinte gutta påmeldt til Letohallen begge to.
Snorri rekker akkurat å bli 4 mnd,( og 6 dager)så da er tiden inne for valpeshow ;-)

I dag fikk jeg spørsmål fra ei på brukshundklubben
" Hei, forer dere bare på bakepulver hjemme hos dere eller?"
Snorri vokser og vokser...
Hjelp, vi kommer til å få en Stooooor gutt her i huset. :-)
Han kommer fortsatt ikke opp i sofaen, men prøver iherdig :-)

I helga var jeg i Haugesund og var med min yngste datter på NM i 10 dans.
En flott bronseplass som de burde være stolt av( selv om de antagelig ikke er fornøyd før de er helt på toppen)
Jammen har de blitt flinke ! Seriøse, og med høye mål, men det er vel det som skal til for å nå toppen.
Og er ikke i tvil om at de vil klare det.
Gratulerer Mette og Kristoffer:

2 kommentarer:

  1. Ja det er som regel mye jobb med slike verv en gøy alikevel.
    Og Snorri han vokser bra, det ser jeg på bildene. Han er ikke sånn liten rund valp lenger, ser at lemmene begynner å strekke seg og så fine ører han har :)

    Gratulerer så mye til mor for en slik vakker og flink datter, tredjeplass det er jo kjempeflott.

    SvarSlett
  2. Det er så gøy å lese om dere!!!!

    SvarSlett