Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

lørdag 16. januar 2016

Ute med kameraet


Endelig har vi kommet såpass utpå at sola kommer ned på jordet en liten stund.. I dag var det en flott dag.. Kaldt og pent..
Snorri har jo operert foten sin, men nå har det grodd såpass at han fikk være med ut i snøen.. DET var gutt som storkosa seg..
Sååå glad blir man da.
Rett ned på jordet... og ut i løssnøen !!!

Herlig, dette er livet sier Snorri! !!!



Her er også en som synes det er supergøy å ha med seg storebror ute i snøen.

Og pinner er viktig

Og dette er MIN pinne Odin !!
Det driter jeg i sier storebror.

Jeg sa MIN !!

Ja, eller vår da..
og da var ikke pinnen så viktig lenger..... Ut og leke i snøen.!! I sin naturlige rekkefølge.. snøbrøyteren først, den ivige og smarte bak og bakerst han som trenger brøytehjelp

Herlig med kald snø!!!

Om man er liten, er det gøy i dypsnøen med brødrene sine

Odin liker seg også ute.. men er litt mer behersket enn de to sort/hvite

og mens gutta baser... kan mor leke seg med kameraet.
Etter en lang og tung tur på jordet.. ( ja for opp igjen ble snøen så dyp at de krevde en litt større snøbrøyter... så da måtte mor ta jobben...) Dette elsker Therron... nemlig erte opp Snorri til å løpe etter Odin.. Ja han blir gjerne med som heiagjeng.... og erter opp til bråk.. Det man ikke har i størrelsen tar man da igjen i kjeften.
Ja nytter det ikke på han så får man prøve på Odin

men han har andre planer..nemlig å rulle seg... det er helt fantastisk deilig når det er kald snø..

Tenk at denne karen var helt grå når han kom til oss. blir mer og mer rød for hvert år..
Dette er miljøet for en islandshund.Og med genser.. også en Phalene..
En flott bukett med unge menn....jammen blir de vakre ute i snøen og med solen stående på.


I dag var jeg i fotomodus... Så hadde med meg kameraet i bilen..

Minus 17 og åpent vann gir en fin effekt



Så reiste jeg hjem... solen forsvant og lyset med... En deilig vinterdag med våre herlige karer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar