Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

torsdag 14. oktober 2010

HJEEELP!

Noen som kan hjelpe meg med hvordan man får lagt inn film her på bloggen?? Har prøvd flere ganger, men får feilmelding.
Jeg har redusert størrelsen på filmen, og det skal være bare å laste den opp, men feilmeldingen kommer "åkke som".
Kan noen gi meg en liten oppskrift??

5 kommentarer:

  1. Kanskje du må legge inn filmen på youtube først..
    Detr gjør jeg, men det er litt tungvint..Vil gjerne høre om noen andre får det til uten youtube...

    SvarSlett
  2. Kanskje det er noe tullball idag? Jeg får nemlig feilmeldingen om at det er forbudt :-( Har brukt youtube.

    SvarSlett
  3. Jeg legger direkte inn, men det tar litt tid og man risikerer feilmelding. Men det går igjennom til slutt. Har forstått at det kreves tålmodighet : )

    SvarSlett
  4. Du legger de bare rett inn???
    Hmm..dette må testes..Ikke alle filmer jeg har lyst til å legge på tuben!

    SvarSlett
  5. Hmm, Ja, Elisabeth, der røyk min sjanse( med tålmodighet), men godt å høre at flere sliter, hjelper på selvtilliten min :-) Skal prøve mer. Jeg har nemlig prøvd direkte og fått mange feilmeldinger.

    SvarSlett