Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

lørdag 29. mai 2010

Venter på morgendagen

Dagen i dag er en av de dagene som man burde hoppe over.
Slo opp øya som vanlig, og kjente at det var tungt å våkne i dag.
Prøvde å gå en tur, men ble helt utslitt.
Så var det bare å legge seg på sofaen, helt ferdig.
Av hva?? Ingenting faktisk.
Slike dager har alder ingenting å si,
du føler deg som en gammel dame samme hva.
Så jeg får bare trekke tilbake alle ønsker om alt jeg skulle fått gjort i dag.
Jeg får godta at dagen skal brukes under pleddet på sofaen,
og håpe at dagen i morgen blir bedre.
Når sykdommen overtar kroppen din må man bare hjelpesløst
bli med på den kampen .
Heldigvis har jeg ikke mange slike dager lenger,
men jammen er det slitsomt å ligge her og se på alt jeg burde gjort.
Men, nå skal jeg la kroppen få hvile,
og håpe at morgendagen blir mye bedre.
Sees i morgen

1 kommentar: