Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

søndag 22. juni 2014


Kjære tidligere kollegaer:

Tusen takk

Et minne fra dere alle som jeg har jobbet sammen med ved Søre Ål skole.
 
Denne ringen fylt av lærdom fra dere som jeg skal bære med respekt.
Jeg skal ta med meg all lærdom fra disse 13 årene videre,
og bruke det som grunnlag for mitt arbeid i skoler og barnehager i Oppland.

Ringen er fylt med:

Viktigheten av arbeidsglede for å yte sitt beste

Respekt

Barna i sentrum for det man gjør

Kreativitet som bakgrunn for fremgang og arbeidsglede

Omsorg for hverandre

Vilje til å få til noe sammen

Viktigheten av godt samarbeid

Plass for den enkelte

Støttende kollegier

Faglighet i fokus

Ønske om å bli bedre

Styrke til å stå i det

Tillit til å få prøve

Fokus på hvordan godt miljø skaper gode læringsarenaer

Fokus på samlingsstund som en læringsarena og miljøskaper

Fokus på å bruke barnas sterke sider for å føle mestring.

Vilje til stadig å bli bedre

Åpenhet for endring

Åpne for fleksibilitet og tilpasning.

 

Oppsummert i:

Vilje, faglighet, ønske, styrke, fokus åpenhet og tillit

 De 7 ordene har jeg gjemt inni ringen. Ord som stadig skal minne meg på det dere har gitt meg.
Selvsagt er denne også fleksibel man kan danne nye sirkler, flere sirkler og fylle dem med det viktigste i verden.
 
Gode minner og erfaringer som gjør oss til verdifulle mennesker.
Tusen takk for 13 år fylt med læring og opplevelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar