Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

onsdag 5. oktober 2011

Høsttur på fjellet

I dag var dagen hvor fjellet lokket.
Deilig vær ( om litt vind),vi pakket oss inn i Yariz`n og reiste til fjells.
Med kameraet på magen, og uten bikkje i bånd.
Kan man bedre få det?
Odin ruslet litt nede ved beina mine, før han virkelig oppdaget at her var det ikke noe som holdt oss sammen.
Snart hoppet og spratt han rundt meg, kun ett uttrykk, lykkelig hund :-)
Snart fant Odin ut at det å løpe i våt myr var fantastisk morsomt !!
Det spruta og plaska rundt han, jo mer vann,jo bedre !!
Etter en stund satte vi oss ned ved en stor stein i ly for vinden.
Når bare matmor holdt seg i ro kunne Odin virkelig få utløp for all energien sin.
Rundt og rundt,innom for å sjekke at jeg fortsatt satt der, og ut på ny runde :-) Herlig!!
Så var det klart for niste.. Ingen fjelltur uten :-)
På tur ned igjen så Odin noen andre hyggelige folk, som han tok følge med ned igjen. 3 voksne som ville kose og snakke med han, gir myye mer kos og oppmerksomhet enn bare meg,. Derfor gikk han bare med dem resten av vegen. Jeg snakket med dem etterpå, og Odin hadde bare hoppet rundt dem og vist veg på stien..Ja,ja, Han ble heldigvis med hjem igjen.
Nå sover han på plassen sin i vinduskarmen, og trenger nok å ligge litt på lading.
Herlig tur var det i hvertfall..:-)

1 kommentar:

  1. Fine vofsen..... Det var litt av ei overrasking å hente posten i dag, Ellen....så flott eit bilde av Draumur!!!!! Og sjølvsagt av Odingutten ig:-)

    SvarSlett