Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

mandag 19. september 2011

Odin på mandagstrening

I dag var det store målet å komme oss inn på treningsplassen uten at Odin skulle bjeffe.
Jeg valgte flaske med vann og litt sitron som dagens redskap.
mon tro hvordan dette skulle gå.
Odin hoppa ut av bilen og satte i gang med å si ifra til hele verden at han var kommet. Der kom jammen sprut nummer 1.
"Hei, dette var ikke noe morro !!! "
Odin la ørene og synes ikke dette var noe coolt.
Vi luftet oss en runde, og der traff vi jammen en skikkelig flott hann hund.
"Yes, han skal jeg jammen vise meg fram til"
Odin bjeffet en gang, og der kom sprut nummer 2.
Odin forsto da sammenhengen mellom bjeff og den ekle væsken
Resten av treningen foregikk i den dypeste taushet.
Odin jobbet som en helt, og svarte ikke en gang når noen av de andre bikkjene diskuterte verdensproblemer litt lenger bort.
( hadde nok veldig lyst, men gjorde det ikke)
Så dette var nesten litt hokus-pokus.. Heretter får flaska være med på trening noen uker.
Det er jo nesten ikke brukt noe av vannet, så den vil nok vare en stund.
Ingen skal si at Odin ikke er kjapp i hodet sitt i hvertfall.
Bare se her, kjekk kar :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar