Velkommen til bloggen min

Hyggelig at du kikker innom.
Denne bloggen ble startet i april 2010 etter kjøp av vår første islandshund Draumur, og blir til mens jeg går.
Den handler mye om våre hunder, og det vil jo selvsagt handle om hverdagens gleder og bekymringer.
Velbekomme!!
Ellen

søndag 28. november 2010

Hundeeier på sofaen

Ja, ja, nå sitter jeg da her og venter....
Venter på at sårene skal gro.............., fort...... kjempefort......
Jeg vil ut og gå tur med Draumur !!!!!
Tenk, nå kunne vi vært på fjellet og prøvd skiene sammen !!!
( sukk)
Jeg vet at dette her er en innvestering for skuldrene mine, men snakk til meg om det om en 4 ukers tid da..
Det har bare gått 4 dager....tenk, bare 24 dager igjen før jeg kan gjøre som jeg vil.
I dag har jeg sittet og sett på at Hanne ( eldstejenta mi) har pakket inn julegaver, hun har badet bikkja, og nå er hun på en fin tur med gutten..
Ikke at jeg ikke er glad for all hjelp, det er jeg virkelig, men jeg vil gjøre det selv !!!
I dag gror det kjenner jeg.... ( klør noe innmari!)
Det er bra.. gro i veg... kjempefort !!!!
Det er ikke så enkelt å være helt i ro, når man er bygd for fart....
Men, ser at det allikevel har røska litt i sårene og blødd litt... :-(
Hmmmm, spørs om jeg bare må ta det ennå mer med ro..Om det går an...

Jeg passer dårlig til å være avhengig av andre til å gjøre noe.
Jeg passer dårlig til å se på alt som skulle vært gjort
Jeg passer dårlig til å ha dagens mål det å kunne stå opp og legge/sette seg på sofaen.
Jeg passer dårlig til å ikke å kunne være ute en tur hver dag.
Jeg passer dårlig til å ikke være sosial.
Jammen er jeg glad for at jeg bare gjør dette i 4 uker. Tenk på de som møter disse begrensningen hver dag....

Ok.. skal være tålmodig og vente, vente, vente, og vente............
bare 24 dager igjen..

2 kommentarer:

  1. Lykke til!!!

    Man kan nok gjøre seg mange tanker, når man blir tvunget til å være i ro slik som du nå. Tenk så lett det er for andre å dømme, men jeg skal vokte meg vel for å kalle deg lat ;o)

    SvarSlett
  2. I dag er det jo "bare" 23 dager igjen....:-) Prøver å være positiv, men jeg passer best i fart. Men har stor medfølelse for de som er avhengig av andre for å klare hverdagen sin.. Jeg har tross alt bare en periode som er forbigående... SÅ skal jeg ta igjen alt jeg gikk glipp av i desember. MEn jeg har tross alt den muligheten. Tenk på alle som ikke har det...

    SvarSlett